Serie HOLESHOT to cztery rodzaje opon różniących się budową w zależności od terenu na którym są użytkowane. Można je stosować wyłącznie w sportach motocrossowych, nie są homologowane do pokonywania dróg publicznych. Twarda mieszanka z wysoką zawartością węgla użyta według specjalnej, innowacyjnej struktury pomaga zachować stabilność zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni. Bloki bieżnika są ułożone w taki sposób, aby maksymalnie zwiększyć przyczepność niezależnie od stopnia nachylenia opony.
Serie HOLESHOT to cztery rodzaje opon różniących się budową w zależności od terenu na którym są użytkowane. Można je stosować wyłącznie w sportach motocrossowych, nie są homologowane do pokonywania dróg publicznych. Twarda mieszanka z wysoką zawartością węgla użyta według specjalnej, innowacyjnej struktury pomaga zachować stabilność zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni. Bloki bieżnika są ułożone w taki sposób, aby maksymalnie zwiększyć przyczepność niezależnie od stopnia nachylenia opony. Typ docelowego podłoża można ustalić na podstawie nazwy serii. HT (hard terrain) idealnie pasują do jazdy na bardzo twardej powierzchni. IT (intermediate terrain) sprawdza się w szerokim zakresie warunków - od miękkiej gleby przez średnio twardą, do twardego terenu. ST (soft terrain) powinno być używane na miękkim podłożu lub lekko twardym. MS (mud/sand/deep loam only) nadaje się do jazdy po sypkim i błotnistym podłożu.
producent:
SHINKOSHINKO jest producentem opon i detek, cieszących się doskonałą reputacją wśród użytkowników. Firma stosuje najnowocześniejsze technologie produkcji i zapewnia wysokiej jakości, przetestowane pod względem wytrzymałości i bezpieczeństwa produkty.
Opona(ogumienie do motocykli)(412 3.00-10)opisSHINKO proponuje opony do skuterów, mające wszelkie cechy pożądane nawet przez wymagających...
79,90 zł
Serie HOLESHOT to cztery rodzaje opon różniących się budową w zależności od terenu na którym są użytkowane. Można je stosować wyłącznie w sportach motocrossowych, nie są homologowane do pokonywania dróg publicznych. Twarda mieszanka z wysoką zawartością węgla użyta według specjalnej, innowacyjnej struktury pomaga zachować stabilność zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni. Bloki bieżnika są ułożone w taki sposób, aby maksymalnie zwiększyć przyczepność niezależnie od stopnia nachylenia opony.